Druk wizytówek

Druk wizytówek

Wykonanie projektu graficznego i wydrukowanie wizytówek w obecnej chwili nie jest dużym wydatkiem, a znacząco podnosi nasz prestiż. Pomimo tego, że możemy komuś wysłać nasz kontakt SMS-em, mailem, czy przez wiadomość na mediach społecznościowych. Wizytówki nikt nie zastąpi. Wizytówka to prestiż, powaga i klasa.

Wizytówki najczęściej drukujemy na kredzie matowej 400g.

Wizytówki drukujemy na kredzie matowej 350g lub 400g, na papierach ozdobnych z fakturą i bez. Wizytówki możemy również wydrukować na kartonach, gładkich lub kraft.

Każdy komplet 100 wizytówek pakujemy w ozdobne pudełko.

Nasze wizytówki można uszlachetniać. Foliujemy folia błyszczącą, matową lub soft touch.

Po zafoliowaniu można wybrane elementy wizytówki złocić, srebrzyć, lub wykonać wybiórczy lakier błyszczący, lub wypukły.

 

Niektórzy uważają, że druk wizytówki to zbędny koszt i nie warto wydawać na nią pieniędzy. Koszt wydany na wizerunek firmy zawsze się zwraca.

Gdy nie masz własnego projektu graficznego wizytówek, to nasze Studio Graficzne zaprojektuje ją dla Ciebie. Dla naszych potrzeb naszych klientów mamy do dyspozycji 2 stanowiska graficzne.

Kto powinien mieć wizytówki?

Posiadanie wizytówek w przypadku pracowników przedsiębiorstw jest bezdyskusyjne. Oczywiście dotyczy to pracowników, mających kontakty z klientami i reprezentującymi firmę na zewnątrz. Wymiana wizytówki pozwala nawiązywać kontakty i zacieśniać relacje.

W przypadku, gdy nie mamy kontaktów bezpośrednich ze swoimi klientami. Kontaktujemy się z kontrahentami tylko elektronicznie, rolę wydrukowanej wizytówki przejmuje stopka mailowa i strona internetowa.

Studio Graficzne Skankolor zaprojektuje stopkę mailową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji wizualnym firmy. W tym przypadku bez znaczenia jest czy dominującą aktywnością w kontaktach z klientem ograniczamy tylko do spotkań lub rozmowy telefonicznej. Pamiętajmy, że następstwem tych działań najczęściej jest umowa, zamówienie. Z reguły wysyłamy je mailem. Dobrze wzbudzić zaufanie klienta poprzez zadbanie o spójną komunikację wizerunkową.

Co powinno znaleźć się na wizytówce?

Jakie informacje, dane powinna zawierać wizytówka? Wszystko zależy od przeznaczenia wizytówki. Dla handlowca lub zaopatrzeniowca istotnymi danymi oprócz Imienia i Nazwiska, nazwy firmy i numeru telefonu będzie numer NIP.

W takich przypadkach istotne są pełne dane do wypisania faktury.

Jak powinna wyglądać wizytówka? Jakie dane na niej umieścić? W przypadku przedsiębiorców będzie to oczywiście nazwa firmy, jej dane kontaktowe i adresowe. Niektóre firmy umieszczają także NIP. Pracownik z kolei powinien umieścić swoje imię i nazwisko, stanowisko i dane firmy, w której pracuje.

Niektórzy umieszczają cody QR, które po skanowaniu najczęściej prowadzą do strony internetowej, lub podstron np. z cennikiem, ofertą, kontaktem.

Wizytówka to prestiż i dobre narzędzie komunikacji.